05/07/2024
690 680 960

Nie patrzył na znaki ani czerwone linie. Na rondzie z pniakiem wjechał wprost przed ciężarówkę (zdjęcia)

Służby ratunkowe znów musiały interweniować na tzw. rondzie z pniakiem w Lublinie. Dla kolejnego kierowcy powtórzone oznakowanie, wyróżniające się znaki i liczne czerwone linie na jezdni okazały się bowiem niewidoczne.

66 komentarzy

  1. Jakim trzeba być niedorozwojem by przy tak oznakowanym rondzie wjechać na nie bez zauważenia aż tylu znaków. Ja rozumiem że kolizje się zdarzają ale tu naprawdę ciężko jest nie zauważyć znaków. Przez niedorozwojów pewnie w końcu zrobią tam światła. Idiotyczne tłumaczenie bo na górce na zakręcie i nie widać. Tam jest ograniczenie jak nie wiesz co jest na górce i za zakrętem to nie pędź. Powinni takim zabierać prawo jazdy i kierować ponownie na kurs

  2. Jak już żadne oznaczenia nie pomagają to moze czas zmienić rondo tak aby wymuszało jazdę po łuku który z kolei zmusi do zmniejszenia prędkości. A tutaj nie dość żę rondo jest prawie kwadratowe tzn układ jezdni to jeszcze jezdnie są jak linią prostą . Być może sygnalizacja świetlna jest konieczna .

    • zrobią sygnalizację i wyłączą na noc – tak dbają o bezpieczeństwo.

    • To może wytłumacz jakie zgodnie z przepisami powinno być rondo?
      Kwadratowe, owalne czy może okrągłe? 🙂
      A może jednak pomogę ci bo po co masz się wysilać i robić z siebie głąba.
      W przepisach „Prawo o Ruchu Drogowym” nie ma nigdzie definicji czegoś, co potocznie nazywamy „rondem”.
      Co to znaczy?
      Że nieważne jak wizualnie wygląda to skrzyżowanie.
      Jest ono nadal skrzyżowaniem, na którym pierwszeństwo jest określone umieszczonymi tam znakami drogowymi.
      I obowiązują cię umieszczone tam znaki drogowe a nie kształt skrzyżowania 🙂

      • Tak tak, masz rację znaki i przepisy ogólne również zakazują parkowania na chodnikach czy w okolicy skrzyzowań czy pdp. PYTANIE jak to wyegzekwować od głąbów kierowców. Znaki sobie a rzeczywistość sobie, ale są rozwiązania które ZMUSZĄ kierowców do innych zachowań min spokojniejszej jazdy przez zwęzenie dróg, przez ich odpowiednie ukształtowanie itp

        • Masz racje zróbmy 1 pasowe drogi jak w 1960 roku i wszyscy będziemy jeździli 20 km/h, bo kilku zaznaczam jeszcze raz kilku idiotow woli być szybciej na miejscu docelowym. Mam nadzieje że nie jesteś osobą decyzyjną albo jesteś tak stary że tego nie dożyjesz iż karetka nie dojechała.

  3. projektant tego gniota jest matołem – żadne tłumaczenia o oznakowaniu tu nie pomogą

    • Cieć z Lubartowskiej

      Ciebie mieli gniot nazwać, ale nie wyszło. Tam wszystko jest ok, oprócz kierowców bez jednego organu między uszami.

  4. Ponoć tak mu ta ciężarówką przywalił aż beemiarzowi telefon z ręki wypadł…

  5. Na tym skrzyżowaniu o ruchu okrężnym straszy i sprawę załatwi egzorcysta. Podobnie straszy przy młynie Krauzego. Kierowcy widzą w lusterku wstecznym duchy i dają po ,,garach”.

  6. Chyba doczekamy się w końcu progów zwalniających przed tym rondem 🙂

    • Fotoradar postawić wtedy wszyscy będą jechać tyle co na znaku.
      A nie na solidarności stoi na prostej drodze – no ale on ma przynosić dochód a nie działać prewencyjnie.

  7. A wyatraczy dać po 3 lampki pulsacyjne na znak ustąp ,piszę to tu już 5 rok !!!! Ale po co lepiej 30 km zrobić na Witosa !!! Barany

  8. Zamiast znaku tam trzeba postawić bramke poboru opłat. Każdy się zatrzyma

  9. To skrzyżowanie jest najlepszym testem dla weryfikacji podstawy wydania uprawnień do kierowania. Jeśli kierowca przejedzie poprawnie nadaje się na kandydata do miana kierowcy i posiadania PJ.

  10. Bi Em Dabilju