Lublin po raz trzeci zajął pierwsze miejsce w Rankingu Miast Przyjaznych Kierowcom w kategorii miast powyżej 300 tys. Jak się okazuje, Lublin jest najmniej zakorkowanym miastem w swojej kategorii.
taaaa trzeba mieć samochód bo inaczej nigdzie nie dojedziesz, żadnej alternatywy. Podmiejska komunikacja nie opłaci się z utrzymaniem samochodu. Parking tragedia, za opłatą i tak o miejsce ciężko.
Na osiedlach nie ma gdzie zaparkować a i przejechać czasem ciezko.
Korki czasem roweżysta wyprzedza.
Autobusy krażą ślaczki przez osiedla, z jednej strony zbierają z drugiej jadąc lepiej się przejsć bo po drugiej stronie ulicy ten sam będzie jechał po zaliczeniu wycieczki krajoznawczej.
Luksus.
Franio
To skoro jest tak dobrze, to dlaczego piszesz, że jest tak źle? Cała twoja wypowiedź jest sprzeczna.
-jazda autobusem jest za drogo, ale opłaty za parkowanie są za duże
-autobusy jedzie się za wolno, ale samochodem jeszcze wolniej, że rowerzyści nawet wyprzedzają
To, że w zatłoczonym mieście szybciej jest rowerem, niż samochodem – to nie jest nic niezwykłego, bo to normalna sprawa.
tadaaaamm!
Dali kryptoreklame firmy oponiarskiej a wy się podniecacie jak przedszkolaki muchą…
Op… widać ma najmniejszy obrót w Lublinie i inwestuje w „badania” sponsorowane…
Niania Frania
Dobrze stwierdziłeś, wszak Franio to jeszcze przedszkolak. Jeździ trójkołowym rowerkiem na plastikowych kółkach.
Stefanek
Ciekawe jakie kryteria brano pod uwagę
Bo nie inteligentny system zarządzania ruchem raczej ?
qwerty
masz całą litanię wymienionych kryteriów. pod nagłówkiem jest jeszcze artykuł
Stefanek
To było pytanie retoryczne z odrobiną sarkazmu, więc ??
qwerty
pytania retoryczne mają sens, jeśli nie pytają o coś chwile wcześniej dokładnie wyjaśnionego. trzeba również odrobiny inteligencji, by stosować sarkazm
M
To, że w lublinie najtańsze oc to dlatego, że tutaj ludzie skupują rejestrują i jeżdżą największymi złomami w Polsce… dalej ten złom kupują tylko ukraina i białoruś. Pomiając fakt, że dane z jakiejś tam aplikacji są w chooj niemiarodajne, jakieś punkciki, cyferki… pokażcie prawdziwe wykresy z realnymi danymi.
Franio
w takich aspektach jak: „parkowanie”.
Jeżeli miast pozwala na parkowanie na chodnikach, trawnikach itp. to co się dziwić, że da się w miarę łatwo i tanio zaparkować niemal wszędzie.
Tylko, że odbywa się to kosztem zastawionych chodników, rozjeżdżonych trawników a cały Lublin wygląda jak komis ze starymi gratami, stojącymi w każdym możliwym miejscu.
qwerty
wszyscy wiemy, że jesteś redakcyjnym trollem, by zwiększyć ilość komentarzy i ruch na stronie…
Kazimierz Pawlak
W Lublinie wszystko największe, najlepsze!
lewak z Górek Czechowskich
W miastach nie powinno być w ogóle prywatnego ruchu samochodowego! Jedynie autobusy , dostawy towarów do sklepów, kurierzy z przesyłkami, pojazdy służbowe służb ratunkowych (karetki, policja, straż pożarna). Poza tym zero!
QWERTY
„W miastach nie powinno być w ogóle prywatnego ruchu samochodowego! Jedynie autobusy , dostawy towarów do sklepów, kurierzy z przesyłkami, pojazdy służbowe służb ratunkowych (karetki, policja, straż pożarna). Poza tym zero!”
Kononowicz? 🙂
Nie będzie niczego!
Zuźka
A mnie zastanawia kto jest ODPOWIEDZIALNY i kto reguluje działanie sygnalizacji świetlnej w naszym miasteczku,,, m.in. zjazd ze skrzyżowania Krochmalna w kierunku Diamentowej. Jest jeszcze wiele ciekawostek ale dużo by pisać.
ABC
ci sami, którzy pomyśleli:
zakazaliśmy ludziom wychodzić, więc wszystkie przejścia dla pieszych, w których zielone trzeba sobie „kliknąć”, ustawimy bezdotykowo na co 2 minuty. dzięki temu w ciągu godziny kilkaset samochodów będzie hamować przed pustym przejściem, ale 1 pieszy w tym czasie przejdzie i tak wciskając przycisk…
żeby było zabawniej, nie skoordynujemy świateł nawet oddalonych o 200 metrów, bo ktoś pomyśli, że się da i będzie trzeba rozszerzyć to na całe miasto
kwr
Dziękujemy za udogodnienia – system parkingów strategicznych dla Śródmieścia wzdłuż Czechówki…. zeszłoroczny plan zagospodarowania wszystko to przekreślił.
VOLF
WSZYSTKO SUPER ! ALE…. kiedy koniec remontu tych wiaduktów na Diamentowej , Janowskiej. Ktoś zna termin – czy to ma być taka ” stała atrakcja turystyczna ” ? Wiem, że tego nie remontuje „miasto’, ale jakiś wpływ na to dziadostwo chyba ma ? – czy nie.
rysik
Wszystko fajnie tylko ta „przyjazność” wynika od właścicieli wulkanizacji, agentów ubezpieczeniowych czy właścicieli-ajentów stacji benzynowych i w związku z tym pytam gdzie tu rola miasta i jego włodarzy ? Z tego co wiem to miasto łupi podatkami wszelakich najemców pod działalność bez litości (między innymi i tych dzięki któremu jest przyjazne dla kierowców) i regularnie funduje nam bus-pasy które w obecnej formie korzystania z nich są praktycznie zbędne, a wystarczy podpatrzeć to i owo w wawce i można by ludziom trochę życie (ruch) ułatwić.
taaaa trzeba mieć samochód bo inaczej nigdzie nie dojedziesz, żadnej alternatywy. Podmiejska komunikacja nie opłaci się z utrzymaniem samochodu. Parking tragedia, za opłatą i tak o miejsce ciężko.
Na osiedlach nie ma gdzie zaparkować a i przejechać czasem ciezko.
Korki czasem roweżysta wyprzedza.
Autobusy krażą ślaczki przez osiedla, z jednej strony zbierają z drugiej jadąc lepiej się przejsć bo po drugiej stronie ulicy ten sam będzie jechał po zaliczeniu wycieczki krajoznawczej.
Luksus.
To skoro jest tak dobrze, to dlaczego piszesz, że jest tak źle? Cała twoja wypowiedź jest sprzeczna.
-jazda autobusem jest za drogo, ale opłaty za parkowanie są za duże
-autobusy jedzie się za wolno, ale samochodem jeszcze wolniej, że rowerzyści nawet wyprzedzają
To, że w zatłoczonym mieście szybciej jest rowerem, niż samochodem – to nie jest nic niezwykłego, bo to normalna sprawa.
Dali kryptoreklame firmy oponiarskiej a wy się podniecacie jak przedszkolaki muchą…
Op… widać ma najmniejszy obrót w Lublinie i inwestuje w „badania” sponsorowane…
Dobrze stwierdziłeś, wszak Franio to jeszcze przedszkolak. Jeździ trójkołowym rowerkiem na plastikowych kółkach.
Ciekawe jakie kryteria brano pod uwagę
Bo nie inteligentny system zarządzania ruchem raczej ?
masz całą litanię wymienionych kryteriów. pod nagłówkiem jest jeszcze artykuł
To było pytanie retoryczne z odrobiną sarkazmu, więc ??
pytania retoryczne mają sens, jeśli nie pytają o coś chwile wcześniej dokładnie wyjaśnionego. trzeba również odrobiny inteligencji, by stosować sarkazm
To, że w lublinie najtańsze oc to dlatego, że tutaj ludzie skupują rejestrują i jeżdżą największymi złomami w Polsce… dalej ten złom kupują tylko ukraina i białoruś. Pomiając fakt, że dane z jakiejś tam aplikacji są w chooj niemiarodajne, jakieś punkciki, cyferki… pokażcie prawdziwe wykresy z realnymi danymi.
w takich aspektach jak: „parkowanie”.
Jeżeli miast pozwala na parkowanie na chodnikach, trawnikach itp. to co się dziwić, że da się w miarę łatwo i tanio zaparkować niemal wszędzie.
Tylko, że odbywa się to kosztem zastawionych chodników, rozjeżdżonych trawników a cały Lublin wygląda jak komis ze starymi gratami, stojącymi w każdym możliwym miejscu.
wszyscy wiemy, że jesteś redakcyjnym trollem, by zwiększyć ilość komentarzy i ruch na stronie…
W Lublinie wszystko największe, najlepsze!
W miastach nie powinno być w ogóle prywatnego ruchu samochodowego! Jedynie autobusy , dostawy towarów do sklepów, kurierzy z przesyłkami, pojazdy służbowe służb ratunkowych (karetki, policja, straż pożarna). Poza tym zero!
„W miastach nie powinno być w ogóle prywatnego ruchu samochodowego! Jedynie autobusy , dostawy towarów do sklepów, kurierzy z przesyłkami, pojazdy służbowe służb ratunkowych (karetki, policja, straż pożarna). Poza tym zero!”
Kononowicz? 🙂
Nie będzie niczego!
A mnie zastanawia kto jest ODPOWIEDZIALNY i kto reguluje działanie sygnalizacji świetlnej w naszym miasteczku,,, m.in. zjazd ze skrzyżowania Krochmalna w kierunku Diamentowej. Jest jeszcze wiele ciekawostek ale dużo by pisać.
ci sami, którzy pomyśleli:
zakazaliśmy ludziom wychodzić, więc wszystkie przejścia dla pieszych, w których zielone trzeba sobie „kliknąć”, ustawimy bezdotykowo na co 2 minuty. dzięki temu w ciągu godziny kilkaset samochodów będzie hamować przed pustym przejściem, ale 1 pieszy w tym czasie przejdzie i tak wciskając przycisk…
żeby było zabawniej, nie skoordynujemy świateł nawet oddalonych o 200 metrów, bo ktoś pomyśli, że się da i będzie trzeba rozszerzyć to na całe miasto
Dziękujemy za udogodnienia – system parkingów strategicznych dla Śródmieścia wzdłuż Czechówki…. zeszłoroczny plan zagospodarowania wszystko to przekreślił.
WSZYSTKO SUPER ! ALE…. kiedy koniec remontu tych wiaduktów na Diamentowej , Janowskiej. Ktoś zna termin – czy to ma być taka ” stała atrakcja turystyczna ” ? Wiem, że tego nie remontuje „miasto’, ale jakiś wpływ na to dziadostwo chyba ma ? – czy nie.
Wszystko fajnie tylko ta „przyjazność” wynika od właścicieli wulkanizacji, agentów ubezpieczeniowych czy właścicieli-ajentów stacji benzynowych i w związku z tym pytam gdzie tu rola miasta i jego włodarzy ? Z tego co wiem to miasto łupi podatkami wszelakich najemców pod działalność bez litości (między innymi i tych dzięki któremu jest przyjazne dla kierowców) i regularnie funduje nam bus-pasy które w obecnej formie korzystania z nich są praktycznie zbędne, a wystarczy podpatrzeć to i owo w wawce i można by ludziom trochę życie (ruch) ułatwić.