05/07/2024
690 680 960

Lublin na pierwszym miejscu w Rankingu Miast Przyjaznych Kierowcom

Lublin po raz trzeci zajął pierwsze miejsce w Rankingu Miast Przyjaznych Kierowcom w kategorii miast powyżej 300 tys. Jak się okazuje, Lublin jest najmniej zakorkowanym miastem w swojej kategorii.

21 komentarzy

  1. taaaa trzeba mieć samochód bo inaczej nigdzie nie dojedziesz, żadnej alternatywy. Podmiejska komunikacja nie opłaci się z utrzymaniem samochodu. Parking tragedia, za opłatą i tak o miejsce ciężko.
    Na osiedlach nie ma gdzie zaparkować a i przejechać czasem ciezko.
    Korki czasem roweżysta wyprzedza.
    Autobusy krażą ślaczki przez osiedla, z jednej strony zbierają z drugiej jadąc lepiej się przejsć bo po drugiej stronie ulicy ten sam będzie jechał po zaliczeniu wycieczki krajoznawczej.
    Luksus.

    • To skoro jest tak dobrze, to dlaczego piszesz, że jest tak źle? Cała twoja wypowiedź jest sprzeczna.
      -jazda autobusem jest za drogo, ale opłaty za parkowanie są za duże
      -autobusy jedzie się za wolno, ale samochodem jeszcze wolniej, że rowerzyści nawet wyprzedzają

      To, że w zatłoczonym mieście szybciej jest rowerem, niż samochodem – to nie jest nic niezwykłego, bo to normalna sprawa.

      • Dali kryptoreklame firmy oponiarskiej a wy się podniecacie jak przedszkolaki muchą…
        Op… widać ma najmniejszy obrót w Lublinie i inwestuje w „badania” sponsorowane…

        • Dobrze stwierdziłeś, wszak Franio to jeszcze przedszkolak. Jeździ trójkołowym rowerkiem na plastikowych kółkach.

  2. Ciekawe jakie kryteria brano pod uwagę
    Bo nie inteligentny system zarządzania ruchem raczej ?

    • masz całą litanię wymienionych kryteriów. pod nagłówkiem jest jeszcze artykuł

      • To było pytanie retoryczne z odrobiną sarkazmu, więc ??

        • pytania retoryczne mają sens, jeśli nie pytają o coś chwile wcześniej dokładnie wyjaśnionego. trzeba również odrobiny inteligencji, by stosować sarkazm

  3. To, że w lublinie najtańsze oc to dlatego, że tutaj ludzie skupują rejestrują i jeżdżą największymi złomami w Polsce… dalej ten złom kupują tylko ukraina i białoruś. Pomiając fakt, że dane z jakiejś tam aplikacji są w chooj niemiarodajne, jakieś punkciki, cyferki… pokażcie prawdziwe wykresy z realnymi danymi.

  4. w takich aspektach jak: „parkowanie”.

    Jeżeli miast pozwala na parkowanie na chodnikach, trawnikach itp. to co się dziwić, że da się w miarę łatwo i tanio zaparkować niemal wszędzie.
    Tylko, że odbywa się to kosztem zastawionych chodników, rozjeżdżonych trawników a cały Lublin wygląda jak komis ze starymi gratami, stojącymi w każdym możliwym miejscu.

    • wszyscy wiemy, że jesteś redakcyjnym trollem, by zwiększyć ilość komentarzy i ruch na stronie…

  5. Kazimierz Pawlak

    W Lublinie wszystko największe, najlepsze!

  6. lewak z Górek Czechowskich

    W miastach nie powinno być w ogóle prywatnego ruchu samochodowego! Jedynie autobusy , dostawy towarów do sklepów, kurierzy z przesyłkami, pojazdy służbowe służb ratunkowych (karetki, policja, straż pożarna). Poza tym zero!

    • „W miastach nie powinno być w ogóle prywatnego ruchu samochodowego! Jedynie autobusy , dostawy towarów do sklepów, kurierzy z przesyłkami, pojazdy służbowe służb ratunkowych (karetki, policja, straż pożarna). Poza tym zero!”
      Kononowicz? 🙂
      Nie będzie niczego!

  7. A mnie zastanawia kto jest ODPOWIEDZIALNY i kto reguluje działanie sygnalizacji świetlnej w naszym miasteczku,,, m.in. zjazd ze skrzyżowania Krochmalna w kierunku Diamentowej. Jest jeszcze wiele ciekawostek ale dużo by pisać.

    • ci sami, którzy pomyśleli:
      zakazaliśmy ludziom wychodzić, więc wszystkie przejścia dla pieszych, w których zielone trzeba sobie „kliknąć”, ustawimy bezdotykowo na co 2 minuty. dzięki temu w ciągu godziny kilkaset samochodów będzie hamować przed pustym przejściem, ale 1 pieszy w tym czasie przejdzie i tak wciskając przycisk…
      żeby było zabawniej, nie skoordynujemy świateł nawet oddalonych o 200 metrów, bo ktoś pomyśli, że się da i będzie trzeba rozszerzyć to na całe miasto

  8. Dziękujemy za udogodnienia – system parkingów strategicznych dla Śródmieścia wzdłuż Czechówki…. zeszłoroczny plan zagospodarowania wszystko to przekreślił.

  9. WSZYSTKO SUPER ! ALE…. kiedy koniec remontu tych wiaduktów na Diamentowej , Janowskiej. Ktoś zna termin – czy to ma być taka ” stała atrakcja turystyczna ” ? Wiem, że tego nie remontuje „miasto’, ale jakiś wpływ na to dziadostwo chyba ma ? – czy nie.

  10. Wszystko fajnie tylko ta „przyjazność” wynika od właścicieli wulkanizacji, agentów ubezpieczeniowych czy właścicieli-ajentów stacji benzynowych i w związku z tym pytam gdzie tu rola miasta i jego włodarzy ? Z tego co wiem to miasto łupi podatkami wszelakich najemców pod działalność bez litości (między innymi i tych dzięki któremu jest przyjazne dla kierowców) i regularnie funduje nam bus-pasy które w obecnej formie korzystania z nich są praktycznie zbędne, a wystarczy podpatrzeć to i owo w wawce i można by ludziom trochę życie (ruch) ułatwić.